هر رور خوشحال تر از دیروز .... 101 #

من شنو ... امروز وقتی خوب بودم : 

"من خیلی دلتنگم برای اون روزا 

برای اون لبخندت 

برای اون رویا 

زمانُ برگردون به روزای بی غم 

وقتی که دستامون گره میخورد تو هم" 

ماهان بهرام خان - بی خوابی  

 

من نویس ... منِ عاشق : 

 

الان دقیق دو هفته هست من میخوام مدار بخونم و نمیذاره ... این مخ ِ بیحوصله ی من ... و من هی میندازمش پشت گوش و الان دارم با انگشتام حساب میکنم که من دیگه غیر امروز و جمعه وقت ندارم و شیطون ِ مخم تند تند میگه جمعه بخون ... لعنت به تو وجدان ِ کثیف :))   

عاشق ِوقتیم که روی تختم یه وری خوابیدم و بابام با عصبانیت میاد سرم داد میزنه میگه دختره  ی بی عقل ... کمرت میشکنه و منم خودمُ واسش لوس کنم  و سرمُ بیارم بالا و با بغض نگاش کنم و اونم یهو دلش بسوزه و ماچم کنه ....   

عاشق ِ وقتیم با مه Top شوخی شوخی دوست پسر پیدا میکنم و چند ساعت هی بهش میخندیم ... :))  

عاشق ِ وقتیم که به م دار میگم BF پیدا کردم و اونم تو دلش بگه ای تف بهت دختره ی بی عقل ...   

عاشق ِ وقتیم که میرم توی خیابون ِ ایران زمین ... دقیق سر پاتوق ِ "م" ممنوع وای میسم و صبحونه میخورم ...  

عاشق ِ وقتیم که دیر بیدار میشم و بدو بدو توی خونه میدوام اینور و اونور و جای اینکه نگران ِ دیر شدن کلاسم باشم نگران ِ خط ِ چشمم هستم و بابام با حرص میگه بدوووووو .... پنج دقیقه دیگه کلاست دیر میشه و منم در حالی که لبامُ سرخ میکنم و مقنعه ام رو میندازم پشت گوشم یه ماچ ازروی کله اش میکنم و میگم نگران نباش بابایی .... من 5 دقیقه دیگه سر کلاسم و اونم با حرص میگه بیخود ... تند نریا و من میگم چشم و پنج دقیقه دیگه دانشگاهم:)))  

عاشق ِ وقتیم که یه پایه دارم بریم کثیف ترین رستورانِ غرب برای کباب خوردن و بدون ِ هیچ تعارفی با هم کبابمونو تقسیم کنیم ... نه کسیه بگه این کارو کن .... نه کسیه که بگه اون کارو کن .....  

معلومه خوشحالم یا ادامه بدم ؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد