#103

من شنو .... خاک بر سرم ... الان :


+ یه فلش پیدا کردم توی ماشین ... دادمش به یکی از پسرای دانشگاه برام یه برنامه بیاره .... این آهنگ توش بود :))) .... حالا فک میکنه من توی خلوتم اینارو گوش میدم :)) .... میخوام شنبه برم انصراف بدم از دانشگاه :)))))))))))))))))))))))))))


ناری یار خوشگل .... !!

نازی یار خوشگل .... ! :((((((((

خدا ازت نگذره علی روزگار - ناری ناری 



من نویس .... با تنوع ِ و پر از انرژی مثبت :


عالیه

این روزا عالیه ....

وقتی من خسته و کوفته از خواب بیدار میشم و اوباما میبره

وقتی من خودم و پنج دقیقه ای میرسونم به کلاس و وقتی درُ وا میکنم استاد اسممو صدا میزنه و من با لبخند میگم حاضر و استاد لجش میگیره :))

وقتی من ناهارمو  هر روز توی فرحزاد میخورم

وقتی من کلی از دوستام کادو میگیرم

وقتی من مدل ابروهام فیوریت همه میشه

وقتی من توی یه تصادف شریک میشم و هیچی نمیشه ماشینم :)

وقتی من لبام تبخال میزنه ولی بازم با رژ ِ قرمزم پنهون میشه

وقتی من کلی از دوستام کادو میگیرم :)

وقتی من فردا قراره با دوستام برم مهمونی :) 

به من که خیلی داره خوش میگذره

به قول ِ یکی از دوستان گور ِ بابای همه :)