#2

من شنو .... دیشب .... با اون حالم :  

 

" همه میدونن من همیشه با تو خوبم 

همه میدیدن من همه با تو بودم 

حتی فکر نمیکردم بخوای سرد شی زود 

منم بستم چشامو رو هرچی بود 

قهرات مال من بود ، با اون آشتی 

پس تف تو خاطراتی که داشتیم " 

 0111 - گلهای باغچه 

 

من نویس ..... کاملا بی حوصله :  

 

از مرور خاطرات لعنتی خسته شدم 

از اینکه یه آشغال اومد توی زندگیم و من با اینکه میدونستم همه چیش دروغه وایسادم تا پیش بره ، وایسادم تا دلم عادت کنه به بودنش 

خسته شدم از بس چشمم روی ماشین های همرنگ ماشینش چرخید 

خسته شدم هروقت با هر کسی حرف زدم هم اسم اون بود 

خسته شدم از بس هی میگم دیگه دوستش ندارم و ته دلم میدونم که دروغه 

دلم یه شروع جدید میخواد 

یه آدم جدید 

ولی خسته ام !  

حوصله ی مرور آدمهارو ندارم 

دلم هنوز خوب نشده 

هنوز دلم میخواد بشینم توی همون کافه 

من شکلات گلاسه امو بخورم و اون دلستر با طعم لیمو !  

بعد برام آهنگای چرت و پرب بخونه  

منم هی بگم بابا هییییییییییس  

آروم تر ، آبرومون میره  

بعد مرد کافه چی خنده اش بگیره و صدای آهنگو بلندتر کنه 

دلم میخواد بشینم کنارش و برام حرف بزنه و من گوش ندم 

بعد حرص بخوره و بگه اصلا دیگه بهت نمیگم 

منم بگم به درک ، نگو ! قهر کنم و نازمو بکشه 

هنوز دلم برای اون نوع رقصیدن مسخره اش تنگ میشه 

اون مدل ابرو بالا انداختنش  

اون ریش زشتس که هیچوقت نتونست مرتبش کنه 

یا اون گردنبندش که خودشو کشت از بس گفت این همین یه دونس ، پسر نمیدونم چیکارم اینو واسم ساخته !  

دلم تنگ میشه وقتی میبینم یه پسر توی خیابون سیگار میکشه  

من یادم میومد بهش میگفتم سیگار نکش !  

آخه بشر تو هیچی نداشتی و نداری !  

از هر نظر ، هرررررررررررر نظر از تو بهتر هست !!  

ولی من هنوز توی دلم تورو میخوام 

ولی یه دیوونگی خاصی دارم  

هم میخوامت هم نمیخوامت 

یعنی دلم میخواد برگردیم به چند ماه پیش  

نه الان که برگردی بگی پشیمونی !  

الان برگشتنت به درد من نمیخوره  

به درد عمه ات میخوره !   

الان برگردی میخوام سر به تنت نباشه 

راستی چرا ما نمیتونیم زمانو به عقب برگردونیم ؟!  

اصلا این درست نیست که ما نمیتونیم این کارو بکنیم !  

اینقد بی حوصله ام که دلم میخواد برم یه گوشه بشینم و به مردم نگا کنم و ببینم چیکارا میکنن !

نظرات 2 + ارسال نظر
آدم بتنی جمعه 6 مرداد 1391 ساعت 00:18 http://donya-e-khakestary.blogsky.com

درک تو اینجوری سخته واسم :|

:دی
بهتر !!‌

farhad جمعه 6 مرداد 1391 ساعت 17:39

talashe bikhod nakon , nemitoone azash motenaffer beshi, hatta ta 100 sal

قرار نیست از کسی متنفر بشم !‌
فقط فهمیدم که مثل قبل نیست ... همین !‌

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد