#11

من شنو .... همیشه  :  

 " باز دوباره میزنه قلبت تو سینه سازمو 

تو سکوتت میشنوی زمزمه ی آوازمو 

حس دلتنگی که میگیره تموم جونتو  

هرجا میری من و میبینی و کم داری منو

تو دلت تنگه ولی انگار تو جنگه با دلم 

میزنی و میشکنی با خودت لج کردی گلم 

راه با تو بودنو سخت کردی که آسون برم 

چشم خوشرنگت چرا خیسه دوباره خوشگلم؟  

...... 

این عشقه تو وجودت  

توی جونت ریشه کرده 

دل دوباره بی قرارت 

داره دنبال من میگرده 

......

گفتی که میخوای بری  

سر و سامون بگیری 

خواستی اما نتونستی به این آسونی بری 

دستت مال هرکی باشه 

چشمت دنبال منه 

هر نگاهت انگاری اسممو فریاد میزنه 

من خیالم راحته 

تا پای جون بودم برات 

تو ندونستی چی میخوای تا بریزم زیر پات 

همه ی آرزوهامون دیگه فقط یه خاطرس 

نفسم بودی 

ولی دیگه یه تجربه شدی و بس  

 .............

حالا بگو کی دیگه 

اخماتو میگیره 

با تو میخنده 

تب کنی واست میمیره 

دست کی شبا لای موهاته 

آره خودم نیستم ولی یادم که باهاته " 

سامی بیگی - این عشقه

  

 من نویس :  

 

آقا ما این آهنگ رو از هرجای زندگیمون پاک کنیم 

هر جایی 

بازم میاد سر جای اولش 

مثل وقتی که توی گوشیم most played میشه 

توی فلش هام 

روی دسکتاپ کامپیوتر و لپتاپم !  

چقد این آهنگو دوست داشتم  

چقد هنوز این آهنگو دوست دارم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد