#18

من شنو .... آرشیو :‌ 

 

" نمیشنوی صدامو 

نمیبینی نگامو 

دلم هواتو کرده 

چرا نداری هوامو ؟ 

مگه دوسم نداری ؟ 

چرا تنهام میذاری؟ 

چرا نمیشنوی تو ؟ 

صدای گریه هامو !  

اگه منو دوسم داری  

همین حالا حالا بگو 

مگه دوسم نداری 

چرا تنهام میذاری؟ 

مگه نمیشنوی تو 

صدای گریه هامو ؟!" 

نگار ( همون دختر 9 سالهه که مد شده بود آهنگاش ) - اگه 

 

من نویس.... بی دین (! )

 

جناب خانوم ( آقای ) سیبیل دار عزیزم 

از اینکه بلند جلوی همه پسرا به من میگی لاک ناخنت و آرایشت و موهاتو درست کن !  

ممنونم !   

واقعا نمیدونستم شما به این موارد اهمیت میدین !  

حیف وقت نداشتم زیاد وایسم باهاتون حرف بزنم !  

وگرنه میپرسیدم چیکار کنم که بهتر بشه !!

من واقعا از جامعه ممنونم که همچین آدمای به فکری به جامعه ی ما بخشیده !  

اگه شما نبودید 

من این همه شانس ازدواجو از دست میدادم 

ممنون که بلند داد میزنی و میگی موهاتو درست کن و من با لبخند حرص دارم به صورت نخراشیده ات نگاه میکنم و میگم اینجوری درست کردم که خوشگل باشه بسیار از خودم خرسندم !  

من زیر هیچ قوانین هیچ موسسه ای رو امضا نمیکنم چون من این جور قوانین رو قبول ندارم !  

واسه من ادای آدمای مسلمونو در میاره  

آخه کثافت  

پاکیزگی نیمی از ایمان و دینته ! ( ما به گفته ی این افراد بی دین میباشیم !! )

برو یه نخ وردار اون سیبلاتو بند بنداز !  

بشه دو دقه تو صورتت نگا کرد !  

 اصلا تو خوب  

ما ته جهنم 

ولمون کن 

راستی یه سوال  

اسلام با یه لاک ناخن به خطر میوفته ؟! 

بذارید بحث رو سیاسی نکنم !  

همچنان خوبم 

همچنان صورتی میبینم دنیا 

همچنان خوشحالیم و از افتخاراتمون سرخوش !  

همچنان شصتمان در مقابل دشمنان بالاس و این دفعه به معنای لایک فـ یـ سـ جان نمیباشد !  

خلاصه 

بیخیالی طی میکنیم و جلو دشمنا وای میسیم !  

ما هنوز خیلی خیلی خوشیم !