#25

من شنو : 

 

"وقتی دلت شکست تنها و بی هدف 

شب پرسه میزنی از هر کدوم طرف  

روزای خوبتو انکار میکنی 

این واقعیت تکرار میکنی 

اطرافیانتو از دست میدیو 

افسرده میشی و از دست میریو 

دور خودت همش دیوار میکشی 

افسوس میخوری 

سیگار میکشی !!! " 

سیامک عباسی - وقتی دلت شکست 

من نویس... تصمیمات جدید : 

 

این که من تصمیم میگیرم خرید کنم خیلیه 

چون اصلا از خرید خوشم نمیاد !! 

شاید من از معدود دخترایی باشم که ترجیح بدم برم پارک یا سینما یا هرجایی جز مرکز خرید !  

نه اینکه از لباس جدید بدم بیادا 

ولی دوست ندارم بخرم 

دوست دارم  برام بخرن 

هیچی بدتر از این نیست تنهایی برم خرید 

هوووووم  

خب من چی بخرم ؟!  

این خوبه یا اون ؟!  

طبیعتا مثل همیشه چشمم رنگای تیره رو میگیره  

ولی رنگای روشنم قشنگنا 

این مدلی خوبه یا اون ؟!  

خب من همیشه این مدلی میخرم 

ولی اون مدلیم خوشگله ها !! 

بلـــــــــــــــنــــــــــــــد یا کوتاه ؟!  

.... 

کلا من نمیتونم تصمیم بگیرم چی بخرم !  

ولی اینو میدونم به یک میک اور نیازمندم !  

اونم شدیدا !  

دنیای صورتی من  

تو خیلی خیلی دید منو به زندگی عوض کردی :)  

مرسی