#27

من شنو ... توی ماشین نگار .... بسیار هم حالمان خوب میباشد .... شک نکنید: 

 

Pick your favorite
Shade of black
You'd best
Prepare a speech
Say something funny
Say something sweet
But don't say
That you loved me

 

katy perry - I'm still breathing

من نویس ... موفقیت های با معنای من : 

 

امروز سرگرمی مهم و عزیز تابستونم تموم شد  

نــــت (Work) + تمام شد !  

و پایانشو جشن گرفتیم !  

من و نگار خانومی خودم 

جدا از اینکه کجا بودیم و چیا گفتیم و چرا خندیدم 

و چقــــــــــــدر خندیدیم 

بهترین روزهای تابستانی من هنوز ادامه داره !!  

هومممممممممم !  

راستی چقدر این آدم شبیه "م" ممنوع منه !  

به قدری که میخوام سر به تنش نباشه !! 

خدارو شکر دیگه نمیبینمش ... واقعا خوشحالم :) !  

راستی "م" ممنوع یعنی مخاطب خاص و اصلا هم منظورم اسمش نیست ... فقط یک شباهت (حروف اول)اسمی بود  

راستی اگه بشه میخوام از این به بعد برای یه مدتی ننویسم ... !  

شاید از شنبه ی معروف