#29

من شنو ... من دیشب نخوابیدم ... فکر فکر فکر فکر و آهنگ ... این آهنگ :‌ 

  

" رفتی و خاطره های تو نشسته تو خیالم 

بی تو من اسیر دست آرزوهای محالم 

یاد من نبودی اما  

من به یاد تو شکستم 

غیر تو که دوری از من  

دل به هیچکسی نبستم ! "  

سیاوش قمیشی - یاد من باش 

 

من نویس.... دیگه داره تکراری و بیخود میشه : 

 

اینکه من با یکی شرط بستم تا هفته ی آینده یکیو پیدا میکنم برای دوستی خیلی خیلی جذاب شده !   

ولی کنسلش کردیم

به قول دوستمان " آقای هیـــس"   

اون هم کنسل شد 

بعله  

چون دیشب بیدار بودم و غرق در خاطراتمان 

کنسل شد چون  

جای "م" ممنوع در دلمان هنوز درد میکند و ما نمیتوانیم کسیو جایگزینش کنیم !  

ولی برای تولد برادر داماد عزیزمان حتما کسی را پیدا خواهیم کرد  

فقط برای اینکه به همه ثابت کنیم جای "م" ممنوع در دلمان سوزش ندارد !  

با شما که تعارف ندارم  

خیلی خیلی خیلی هم سوزش در دلمان احساس میشود !  

اینم اون جمله کذایی که تا صبح بیدار نگهمان داشت  

" به سـلامـتـیـه اونـی که فـکر مـیکـنـیم تـونـسـتـیـم فـرامـوشـش کـنـیـم امـا وقـتـی شـب خـوابــشو مـیـبـیـنـیـم کـل روز رو پَـــــکریــــم ! "   

 

راستی دیروز تولد حسین پناهی بود: 

" تولدت مبارک استاد "