#33

من خوان ... امروز :


نه، ناگهانی نبود. یعنی فکر نمیکنم ناگهانی بود . میگن ذره ذره اتفاق میوفتد. برای من هم ذره ذره اتفاق افتاد. این که چه شد و چرا از اونجا سر در آوردم خیلی مهم نیست ، مهم اینه که شد و اتفاق افتاد .

تهران در بعد از ظهر - مصطفی مستور



من شنو .... وقتی یک آهنگ ایرانی مث همیشه آدم رو ارضا روحی نمیکنه :

 but if you stay

I'll make you a day

like no day has been

or will be again

we'll sail the sun

we'll ride on the rain

Frank Sinatra - if you go away


من نویس :


دو نقطه ایکس

به فصل پاییز که داره میاد 

با اینکه عاشق تابستونم

آدم عشق میکنه وقتی داره توی شهر کتاب راه میره

بوی دفترهای نو

بوی کتابای نو

وقتی جلوی یه قفسه های کتابا وای میسی

دلت میخواد هیچوقت اونحارو ترک نکنی 

خبر خاصی نیست ...

راستی دارم خوب میشم ! 


م دار عزیز ... خودت تکراری هستی !

نکنه میخوای مث ِ جوش جوشی خوش هیکل برات شعبده بازی کنم آخر هر پست  !؟