#44

من شنو ... همین چند دقیقه ی پیش ... توی تراس : 

 

 " امشب میکوبه 

همه چی خوبه 

تا صبح با من میخونه 

دنیا مال ماست 

آره میخونه 

میگه برام شده دیوونه 

هرجا بخوای باهم میریم 

دنیا مال ماست  " 

سامی بیگی - دنیا مال ماست

 

من نویس .... یک آدم خیلی خیلی شنگول :  

امروز از اون روزاس که من عاشق خودم میشم ، میشینم جلوی آیینه و موهامو اتو میکنم ، یه لاک خوشرنگ میزنم ، آرایش میکنم و برای دل خودم توی خونه آهنگ میذارم و میرقصم !   

امروز از اون روزاس که دوست دارم غذا بپزم برای خانواده !  

امروز از اون روزاس که من آروم قدم ور میدارم ، لذت میبرم از برگای نیمه زرد پاییزی !  

امروز از اون روزاس که من از جلو مغازه ی قهوه فروشی رد میشم و مست بوی قهوه میشم !  

امروز از اون روزاس که با مرور یه سری اتفاقات اخیر توی ذهن نیمه بیدارم برای چند ثانیه حالم عوض میشه و خوشحال میشم !   

امروز از اون روزاس که من یه عالمه پسته ی تازه میخرم و میشینم مث ِ بچه ها تند تند پوست میکنم و میخورم ! 

امروز از اون روزاس .....

  

کلا آدمی هستیم که فازش معلوم نیست ، کلا آدمی هستم که خیلی خیلی فازم با همه فرق داره !