#45 .... آقای وکیل !

 من شنو ... ( یک آهنگ پر از خاطره :)) ) :   

  

" ای تو غریبِ آشنا   

ای بی مروت تا کجا 

میخوای بدی ادامه تو 

تا انتهای جاده ها 

حسادت هم حدی داره 

کی دست تو دستات میذاره 

تو این زمونه ی پلید 

محبت معنا نداره " 

خواننده :)))))))))))))))

من نویس .... از ته ته ته ته ته دلم :  

اصلا تو باید باشی،  با همون عینک زشتت ، با همون ریش مسخره ات ، و من برات حرف بزنمُ بزنمُ بزنم تا حس کنی داری خفه میشی !  

تو باید باشی بگی که خنده ات قشنگه و منم برات یه لبخند از ته ته ته ته دلم بزنم :) و بعد دوباره معصوم و مظلوم بشینم تا تو باز صدات در بیاد و بگی معصوم بهت نمیاد ، شَــر باش و من دوباره بخندم .... از ته ته ته ته دلم تا تو اون لبخند کجتو بزنی !  

اصلا تو باید باشی که من هر هفته ، هر ماه ، هر سال باهات قهر کنم و تو هم با من قهر کنی !  اصلا دوستی ما معنی نمیده بدون این قهرا ، بالاخره زووود از همه خسته میشیم و دوباره قهر میکنیم ! قبول داری این قهرا دوستیمونو خیلی خیلی محکم کرده ؟!  

اصلا تو باید باشی که من بدون هیچ ترسی بگم : " برو ، حوصله ندارم ، خدافظ . " و تو بدون هیچ چون چرایی یک چشمک بزنی و بگی : " باشه ، خدافظ " 

اصلا مگه میشه تو نباشی ؟! تو که نباشی یه تیکه از کودکی و نوجوونیم گم میشه ، یه تیکه از جوونیم گم میشه !  

اصلا تو باید باشی باهام شوخی کنی ، باهات شوخی کنم ، بهم فحش بدی ، بهت فحش بدم و مطمئن باشم که اصلا اصلا ناراحت نمیشی !  

اصلا دوستیمون خیلی بیشتر از یه دوستیه ، دوستیمون یه قسمت از خاطرمونه ، یه قسمت از روزای سخت و آسون ، یه قسمت از دبیرستان و کنکور و دانشگاه !  

اصلا تو که نباشی معنی نمیده با کسی کل کل کردن ، معنی نمیده موهای من فر باشه و یکی شکایت کنه که موهات صاف قشنگ تره و من دو ساعت براش توضیح بدم که بابا موهای من فره !  

اصلا تو که نباشی چه معنی داره آهنگ های گیتار دار ؟! چه معنی میده لواشک ترش شمال !؟ چه معنی میده فیلم "پدر خوانده "  ؟!  چه معنی میده اون نخ سیگار ؟!

اصلا تو نباشی چه معنیی داره عشق ؟! وقتی تو از عشقت برام بگی و من توی دلم بهت به خاطر همه کارای اون فحش بدم !  وقتی که من از عشقم برات میگم و تو بهم فحش میدی و میگی دیدی گفتم اینجوری میشه و من عصبانی بشم و دعوامون بشه !  

اصلا چه معنی میده دنیایی خالی از تو ؟! تو که نباشی من از کجا بدونم کی فردا پشتمو بدون هیچ چون چرایی خواهد داشت ؟!  

اصلا تو که نباشی دنیا معنی نداره برام !  

عشق میکنم باهم دوستیم ، عشق میکنم تو توی تموم مسیرهای زندگیم بودی ، چه روی صحنه و چه پشت صحنه !  

عشق میکنم در عین اینکه ازت بیزارم ، خیلی خیلی خیلی دوست دارم !  

اصلا تو که نباشی معنی نمیده دوستیا برام ! :)  

هی آقای وکیل ... اینم اسمت توی وبلاگم ! امشب از اون شبا هست که تو یه دور .... ؟! :دی 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد