#69

من شنو ... تو ماشین ِ نگار خانومی .... البته گوشی من :دی :


" بودنت هنوز مثِ بارونِ

تازه و خنک و ناز و آرومه

حتی الان از پشت این دیوار

که ساختن تا دوستت نداشته باشم"


ناشناس - پرتقال


مکالمه ی من(-) و نگار(+) :


+روزای خالیت کیاست؟

- دوشمبه ، سه شمبه ، پنجشنبه !

+ ایول بریم عکاسی

- بریم :)!


من نویس ... همه ی دنیا با بوی سیگار و عطر وود :


باید ماشین ِ آدم پنجره هاش واز باشه ، بعد که گاز میده این موهاش هی بره بالا و هوای خنک پاییزی بخوره تو صورت آدم !

باید آدامس ِ آدم همیشه نعنایی باشه ( گاهیم توت فرنگی ) بعد که "ها" میکنه توی صورتت به جای رنگ سبز و ... رنگ ِ شاد صورتی بگیری و نیشت واز شه و هی بخوای با طرفت حرف بزنی !

باید اسنک ها با فلفل قرمز و آویشن زیاد صرف بشه تا طعم سوسیس بیخودش حس نشه و تو عشق کنی که اون پولی که دادی میصرفیده!

باید شکلات گلاسه و شکلا شیک طعم تلخ و شیرین بده ، باید پر از خامه باشه و روش پودر شکلات یا قهوه باشه :)!

باید عطر همه پسرا Wood باشه و اوناییم که سیگار میکشن بوی سیگارشون حتما قاطیش بشه :) جتما ِ حتما :) !

باید گوشواره ی دخترا کوچیک و شیک باشه ، از گوشواره های بدرد نخور چینی نخرید ، کمتر بخرید ، دیر به دیر عوض کنید ولی چیز ِ شیک بخرید!

باید لاک کمرنگ بزنن رنگای آبی و بنفش و ... تو جامعه ی ما تعریف نشده است ، نزنید :) !

باید لبخند ِ تلخ همه ی آدما طعم نوشابه ای بگیره :) 

اصلا باید باید باید باید من عاشق این چیزای آدما بشم که بتونم دووم بیارم :) ، باید :) ! 


مثِ وقتی که من میشینم روبروی تو توی کافی شاپ ... تو باید تند تند غرُ بزنی و از دانشگاه بنالی :)  و من یادم بیاد " ای تف به دانشگاه" فقط مخصوص ِمن نیست :)