#78

من شنو .... خیلی این آهنگ ُ دوس دارم :  

 

" یکی هم سن تو سوار ماشینه
خدا بهت پوزخند می‌زنه می‌کنی با کینه
دعا که منم می‌خوام مایه‌دار باشم عقده رو کنم ترکش
دعا نکن بی‌اثره نمی‌کنن درکش
می‌خوای بخوابی؟  

تو بیداری کابوس ببین
بیا با هم به این دنیا فحش ناموس بدیم

هیچکس - اختلاف
 

من نویس ... زندگی ِ همه خانواده ها با دلار چهار هزارتومانی : 

 

کدوم زندگی ؟ مسخره کردین ؟ این اسمش زندگی نیست ... بدبختیه ! 

گوشی ِ مبایلی که تا پارسال 30 تومن بود الان شده 100 هزار تومن ... یعنی چی ؟   

یک لپتاپ ِ ساده شده بالای 3 میلیون ! 

یه پراید فکستنی شده 14 میلیون !  

از خورد و خوراکم که نمیشه گفت ... اجاره خونه ها .... خدایا ... شکرت که با این وضعیت شاید به خانواده ی من فشاری نمیاد ولی خیلیا تحت فشارن .... خودت یه کاری بکن :|

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد