#79

من شنو ... الان :


"وقتی چشمات باز ِ بازن

یا که چشمات خواب ِ خوابن

وقتی گرمه

وقتی سرده

وقتی دنیا پر درده

وقتی قلبم زیر پاته

یا که بارون تو چشاته

وقتی تلخی

وقتی زهری

وقتی با من میگی قهری

به تو فکر میکنم ُ

به تو فکر میکنم "

محسن چاووشی - مترو


من نویس ... یک انتخاب ِ دوم :


اینکه همیشه انتخاب دوم هر آدمی بودم یه چیزیُ بهم یاد داد ، من برای هیچکس ، تاکید میکنم هیچکس مهم نیستم ... مگر وقتی که نیازمند ِ من هستند !

خدا بده شانس ... خیلیا خیلی خیلی دیر اومدن ولی خیلی خیلی زودتر از ما مهم شدن :) ... ما هم تا ابد تنها خواهیم ماند :) چون همیشه انتخاب دوم آدمها کنار گذاشته میشه ... چون همیشه آدمها یه انتخاب ِاول دارن که خیلی خیلی مهم و خوبه ... بی عیب و نقصه .... تکِ ! و من با این همه اصرار برای خوب بودن و مهربون بودن و سردرد ِ فکری باز هم تَـــک ِ آدم ها محسوب نمیشوم و من همیشه تا ابد اینجوری خواهم ماند ... خیلی دلم پرِ !

هی شماهایی که همیشه انتخاب ِ اول بقیه هستین ... چه حسی داره ؟! حس ِ خوبیه ؟! خوشبحالتون ... من خیلی خیلی بهتون حسادت میکنم !!