#83

من شنو ... فقط به عشق ِ این تیکه از آهنگ : 

 

" عاشق دست پخت مادرمم 

اگرم سرد باشه مشکلی نیست 

در عوض یه ادویه ای میزنه که بکره 

تو هیچ رستورانی نیست و اسمش عشقه " 

 

هیچکس - عاشقم 

 

من نویس ... یک مهربون ِ واقعی : 

 

نشسته روی مبل و موهای تازه کوتاه شده اش هم مث ِ خودم فر فری شده و داره با عشق ِ دوران ِ جوانیش حرف میزنه ... عشقشم عینک به چشم داره حرفاشو با دقت گوش میده ... داره شکایت میکنه ... خسته اس ... داره غر میزنه ... الهی قربون ِ غرغراش برم که مث ِ مسلسل داره شلیک میکنه و بابای بدبختم با هفت تیر پاسخ میده ... مث ِ اینکه آقای برادر نیومده خونه برای شام ... شامی که به عشق ِ این بشر پخته شده و حالا ناراحت ِ ... عاشق ِ وقتیم که میام خونه و میگم مامان من نه صبحونه خوردم نه ناهار اونم گوله میره  سمت آشپزخونه میگه چرا ؟ منم فقط شونه بالا میندازم و میگم به عشق ِ دست پختت هیچجا غذا از گلوم پایین نمیره ... اومدم دست پخت ِ تورو بخورم ... هم نیشش وا میشه هم از دستم حرص میخوره ... منم برای لوس کردنش همونجوری که دارم مقنعه رو ورمیدارم و مانتومو باز میکنم یه ماچ ِ محکم از لپ ِش میکنم و میرم سمت اتاقم :)  

هی خانوم ... شما خیلی خیلی عزیزی ... نبین من بی اعصابم ... نبین گاهی دلت ُ میشکونم ... دست ِ خودم نیست ... من به عشق ِ تو حاضرم هر کاری بکنم :)