#84

من شنو ... امروز و 25 بهمن  : 

 

" گناهی ندارم ولی قسمت اینه 

که چشمای کورم به راهت بشینه 

برای دل ِ من ، واسه جسم خستم 

منی که غرور ُ تو چشمات شکستم " 

 

محسن یگانه - گناهی ندارم 

 

من نویس ... یک پیاده روی برای آرامش : 

 

قرارمون توی مترو ِ طرشته ... ولی میرم سر کوچشون ... میاد پایین راه میوفتیم میریم ...دارم تند تند راه میرم و اونم تند تند .... گشنمه .... گشنشه ....حالا  من با کوله ِ بنفشم و موهای کشیده شده و همون رژ ِ قرمزم دارم ازش جلو میزنم ... ایستگاه خمینی همون بساط همیشگیه ... بگذار زنده بمانم (!) و با هُل ِ بقیه راهمونو ادامه میدیم ... هر چند وقت یه بار دستم میره سمت زیپ ِ کیفم و چکش میکنم ... نه سر ِ جاشه ... نه هنوز کسی کیفمو نزده ! حالا داریم میریم سمت طالقانی ... خوبه ... یکم خلوت تر میشه ( یعنی امیداورم ) حالا پیاده شدیم ... من با زانو درد ِ شدید دارم دنبالش راه میرم ... اونم تند تند داره مسیر یابی میکنه ... میریم سمت ِ سفارت ِ آمریکا ... چشمم میخوره به عقاب ِ روی دیوارش ... چقدر غم انگیز ... به قول ِ کتاب ِ  ( یوسف آباد ، خیابان سی و سوم - سینا دادخواه ) یک جزیره از آمریکا وسط ِ شهر تهران .... دستمو میکشه میگه اینجا پر ِ دوربینه بیا بریم ُ منم با اخم حرفشُ قبول میکنم ... داریم میریم سمت کافه هنرمندان ... اونم تند تند داره راه میره ... خستمه ... پامم درد میکنه .... میرم در ُ واسم واز میکنه و منم پشت ِ سرش وارد میشم .... میریم توی تراس ... سمت ِ راست اون گوشه میشینیم .... راحت ِ .... یک غذای خوشمزه .... دوباره سفارت ِ آمریکا ..... خوب بود ... خوش گذشت ..... پر ِ عکس بود ... پر ِخاطره ی دردناک .... ! 

 

مکالمه ی من (-) با یک مردی که تازه ماشینش رو قفل کرده بود (+) : 

 

- ببخشید آقا ؟

+ چیه ؟ ( با اخم و عصبانیت )  

- پنجره ی  ماشینتون وازه !  

+ مرســـــــی خانوم .... لطف کردید .... خیلی ممنون ( با نیش ِ واز ) 

- :) 

 

مکالمه ی من (-) با آبجی بزرگه (+) : 

 

+ چته  ؟ مگه ارث ِ باباتو خوردم ! 

- حرف نزن حوصله اتُ ندارم :| !  

+ :|  چرا ؟!  

- وقتی که ارزشی برام قائل نیستی منم دیگه ارزشی واسه هیچیت قائل نیستم .... پس حرفتم مهم نیست ... حرف نزن !  

چند ساعت بعد : 

 

- برو بیرون ... دارم پیاز رنده میکنم .... چشت میسوزه ها !  

+ با من حرف نزن ... حوصله اتُ ندارم !  

- کی حوصله ی منُ داشتی ؟ شما برو وقتتُ واسه عزیزت خرج کن  ... ما واسه ِ هیشکی مهم نیستیم تو اَم روش :) !

 

از امروز تصمیم گرفتم دیگه مث ِ قبل نشم باهاش ... دیگه خسته ام کرده .... دیگه زیادی خردم کرده ...!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد