#85

من شنو .... آلبوم ِ جدید محسن یگانه : 


" کی توی قلبت جای من اومد

اسمم رو از تو خاطر تو برد

کی بوده انقدر

انقدر راحت باعثش بود

که خاطراتمون مرد

چی شده حالا

که از این دنیا

زندگی رو بدون من میخوای

چجوری میشه ؟

چجوری میتونی ؟

میتونی با خودت کنار بیای؟ "


محسن یگانه - کی جای من اومد ؟

من نویس ... یک زندگی ایده آل :


یعنی عذاب وجدانی که الان سر ِ درس ها دارم هیچوقت نداشتم ... :)) ولی آدمم نمیشم که ، کی حوصله داره سر درس بشینه وقتی میتونه واکینک دِد ببینه یا وَمپایر دایریز یا حتی دوباره بشینه گاسیپ گِرل رو از اول ببینه ... وقتی میتونه بره بیرون توی این هوای خوب ِ پاییزی و بشینه رو صندلی های کافه های مختلف و بوی سیگار ِ کَمل و قهوه و شکلات قاطی بشه و دلش بخواد همونجا بشینه تا ابد .... یا حتی میتونه بشینه روبروی پنجره  ی خاک گرفته اتاقش  و زول بزنه به پنجره ی نیمه واز ِ پسر ِ همسایه و چای بخوره .... یا حتی میتونه واسه دل ِ خودش یه اسنَک ِ تند درست کنه و تموم تنش کهیر بزنه .... یا آهنگ بذاره و شروع کنه باهاش خاطره ساختن .... دیگه از خاطرات ِ قبلی خسته شدم :) !

آلبوم ِ محسن یگانه عالیه :) خیلی :) حیف ... !

تولد دعوت شدم ... یک مهمونی ِ شلوغ و پلوغ .... میرم :) ... دیگه نمیخوام اینجوری که هستم باشم ... میخوام عوض شم :)