تو که میدونی ... !

یکی از فانتزیام اینه که کاش ...  

کاش اینجوری بود که توی ذهنم بود .... به همین قشنگی ....

کاش هیچوقت نمیفهمیدم ....  

کاش هیچی نمیفهمیدم ...  

کاش دنیا اینقد بد نبود ...  

کاش اینقد خسته نبودم ...  

کاش اصلا اینجوری نبود که الان هست ... :(  

دلم خیلی گرفت با آهنگ ِ تو که میدونی - محسن یگانه ....  

کاش اینُ گوش ندی و خودتُ و کار ِتو توجیه نکنی :(  

کاش اصلا دوباره آهنگای محسن یگانه رو گوش نمیدادم .... 

فکر کردم خوب شدم :( 

تو که میدونی 

همه ی عمرمُ اونجا گذاشتم ُ رفتم 

تو که میدونی 

به جز آغوش تو جایی نداشتم ُ رفتم 

اگه رفتم و تو 

سراغمُ نمیگیری هنوزم که هنوز ِ 

اگه به جز خودم 

کسی نیست که دلش برای من بسوزه 

 

نه نمیدونی 

آخه همه ی غمامُ به تو نگفتم 

نه نمیدونی 

آخه نخواستم از چشم تو بیوفتم 

نه نمیگفتم 

آخه تحمل غم منُ نداری 

نه نمیگفتم  

آخه میترسیدم بری منُ تنهام بذاری 

 

بگو فهمیدی  

وقتی میرفتم نگرون خودم نبودم 

غم آیندت  

بدجوری نشسته بود توی همه ی وجودم  

اگه تصویری  

که ازم تو ذهنت بود خرابش کردم 

به خاطر خودت 

دیگه ازم نخواه که پیش ِ تو برگردم