من خیلی خیلی عصبانی 87#

من شنو .... همینجوری... :



"دورت پر آدمه اگه خایه مال باشی

 وگرنه تو الان باید مثل زن خانه دار باشی

دیگه به همه شک دارم همه کف دارن

 عین یه ربات عین یه دستگاهن"

هیدن - همه ک*کشن


من نویس .... بسیجی ارزشی !! :


خاک تو سرت که دین رو علم کردی و پشتش قایم شدی و هر زری هم میخوای میزنی ...

خاک بر سرت که هنوز نمیدونی بهداشت نیمی از ایمانته ...

فقط بلدی پشت اون پشمای کثیفت قایم بشی و وقتی باهات حرف میزنم سرتو بکنی تو کونت و تند تند ذکر بگی که وای خدا نکنه گول ِ شیطونو بخوری و از بهشت ِ برین دور شی ....

اگه بهشت جاییه که تورو میبرن! خدا جون دمت گرم اسم مارو بزن ته لیست جهنمت ....

اگه بهشت جاییه که یه مشت آدم کثیف مث ِ تو میرن توش و بوی گه عرقت یه کلاس و یه دانشگاه رو ورداشته من همینجا میگم بی دین و ایمونم ... من ُ بفرستین جهنم !

بعد به من میگی ضعیفه ؟

آخه لاشی اگه من ضعیفه هستم اون ننه ِ احمقت چیه ؟

ریده با بچه زاییدن و بزرگ کردنش ... بعد ادعات میشه مسلمونی ؟؟

آخه دیوث تو که بک گراند گوشیتو میزنی مظلومه فقط بلدی به ظاهر مسلمون باشی ؟

خاک تو سرت ِ کثافتت ....