یک سالگی ات مبارک .... 91 #

 من شنو ... دیروز .... خسته و کوفته از دانشگاه به خونه ... دقیقا جلوی کوچه ی "م" ممنوع :

 

" اون که میگفت مثل منه 

از جنس منه 

نمیدونستم دلش انقد از سنگه 

چقدر به خودم دروغی میگفتم 

الان هرجا باشه واسه ی من دلتنگه

محسن یگانه - باور کنم


من نویس ... فقط به عشق ِ خودت که توی این تنهایی ها باهامی:

 

دوم آبان


یک ساله شدنت مبارک ... تویی که وقتی اومدی همه مسخره ات کردن ، تویی که همیشه باهامی و همیشه یه امیدی بهم میدی که هی فلانیا ، من این ُ به عنوان ِ افتخار با خودم همه جا میبرم !  

مرسی که هستی ... 

کلی کلی دوستت دارم :)  

مث ِ همیشه باش .... منم مثِ همیشه .... مث ِ پارسالی که کلی همه مسخره ات کردن و هواتو داشتم هواتو خواهم داشت :)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد