#94

من شنو .... به یاد ِآلبکا ی لاشی :


"بابا بیدار شو ، پاشو باهات حرف دارم

تو قول دادی بمونی روزای سخت با من

خوابی نمیبینی که پسرت شکسته پراش

فردا شب که اومدی خونه ، خسته نباش

باشه؟؟ منم دنبال دوووود نمیرم

حرفامُ گوش کن ، چرا زود میگی نه ؟

بیا و مثل همیشه  یه دنده نباش

فک نکن اون بیرون هنوز قشنگه شباش

بیرون گرگم نباشه ، آدماش دارن پوستین

تو فقط یه پدر نیستی

واسم دوستی

پس زیر بار زندگی خم نشو رفیقم

بابا میدونی چند وقته خنده اتو ندیدم؟
گفتی همیشه خوش باش

اما دل به فردا نده

دل بده بخدا

که از همیشه تنها تره

کاش وقتی که مث همیشه میزنه به سرم

بخندی بگی خدا بزرگه پسرم

بابا نخواب

بخوابی فردا مث امروزه

بابا ببین چطوری نسلم داره میسوزه

ولی مردم همه به این نسل سازنده مینازن

نمیدونن اونا با دل زخمی آینده میسازن

اون بیرون یه جامعه اس

که همیشه فلجه

تازگیا رو سر اکثرشون کلاه کجه

بیرون یه جامعه اس

که پی جهان مدرنه

ولی به موقع اش با اعتقاد

علمدار حسینه

ببین

توی خیابونا پر از جووونه

که بیکارن

یا معتادن

یا داروخونه

تا چشمای خونشونو خانواده نبینه

یا دزدکی مست کنن

چون خلاف قوانینه

اونا

پی چیزین که باباهاشون نبودن

اونا دنبال آزادین حتی  یه سر سوزن

بابا نسل تو باید جواب ِ نسل منُ بده

پس نخواب

که همین امشب وقت دل و دله "

ارتش قلم - بابا نخواب


من نویس ... دبلیو . آی . اِن .... سِون :


امروز توی کلاسای شبکه تنها نشسته بودم و داشتم به این فکر میکردم چقدر دلم میخواست الان نِگ بیاد بشینه بغل دستم از رَهان بگه و من حرص بخورم .... یا حتی میترا بیاد حرف بزنه تند تند و من با یک جمله دهنشُ تا آخر کلاس ببندم ... دلم حتی برای تک تک ِ پسرای کلاسمون تنگ شده بود ... حتی شبیه ِ "م" ممنوع ... اَه دختر جان شیک پوشی ؟ خیلی خوبه ... لباسات مارکِ ؟ عالیه .... گوشیتم آیفون ِ؟  خیلی خیلی شیکی ولی عزیزم مقنعه تو از دهن گاو در نیار بپوش ... حداقل یه اتو بزن به اون لعنتی .... اَه ... از دخترایی که فقط بلدن پولشونو خرج کنن و مرتب نباشن بیزارم .... تو دختری ... ظریفی ... شیک پوش باشی و نامرتب ؟؟ اصلا این دوتا کنار هم میاد ؟؟؟ خدایا ببخشید من انقد سرت از دست ِ این بنده هات غر میزنم ولی دلم میخواد همون جوری که همه رو کامل و مرتب آفریدی بمونن ... دلم میخواد همه مرتب باشن ... حتی اونایی که فقیرن .... خیلیا رو میشناسم وضع مالیشون خیلی بده ... ولی خیلی مرتبن :) خیلی دوستشون دارن اینارو :)

در کل امروز کلی درد کشیدیم از سرما خوردگی...